.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین دسته‌گل علی‌احمدی برای رئیس‌جمهور

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزیر آموزش و پرورش دولت نهم در روزهای آخر حضور خود در این وزارتخانه مجوز راه اندازی 200 مدرسه غیردولتی در داخل و خارج از کشور را برای معاونان خود امضا کرده است.

به گزارش «فردا» انتشار این خبر از سوی رئیس کمیسیون آموزش مجلس در حالی صورت گرفته است که رضا مؤمنین، مدیرکل مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش در همین رابطه از مقام خود برکنار شده است.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که اختلاف بین رضا مؤمنین با فرشاد ابراهیم پور ، معاون مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش موجب شده است تا خبر این موضوع انتشار پیدا کرده و اطلاعات آن در اختیار اعضای کمیسیون آموزش و پرورش قرار بگیرد.

به گفته علی عباسپور تهرانی فرد ، رئیس کمیسیون آموزش مجلس، "متاسفانه صورتجلسه ای از هئیت معاونان به دست ما رسیده که نشان می دهد وزیر پیشین آموزش و پرورش مجوز راه اندازی 200 مدرسه غیر دولتی در داخل و خارج از کشور را برای معاونان خود امضا و صادر کرده بود".

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: "البته گویا این موافقتنامه در جلسه معاونان مطرح نشده و پس از جلسه توسط علی احمدی امضا شده بود".

بر اساس اظهارات این نماینده مجلس، "پس از کسب اطلاع از این موضوع جزئیات آن را در اختیار رئیس جمهور قرار دادیم که رئیس جمهور پس از کسب خبر مربوط به این مجوزها مانع از اجرای آن شده و دستور توقف مراحل اداری مربوط به آن را صادر می کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.923 seconds.